Узагальнення знань основи здоров'я 5 клас

   
Тема 1: Соціальне благополуччя . Право на здоров’я. Спілкування і здоров’я. Соціальна небезпека інфекційних захворювань.

1 варіант
1.      Право – це обов’язкові для всіх правила, дотримання яких забезпечує: а) будь-яка людина; б) держава; в) школа; г) президент.
2.      Дитина має права, які записані: а) у Законі України «Про обєднання громадян»; б) Законі України «Про загальну середню освіту»; в) Конвенції про права дитини; г) Конституції України.
3.      Позначте, яке право має дитина відповідно до Конвенції про права дитини: а) право не виконувати домашні завдання; б) право не прибирати свою кімнату; в) право на медичну допомогу; г) право їсти морозиво, коли хочеться.
4.      Установіть відповідність між правом, яке записане в Конвенції про права дитини, й тим, що воно означає
А. право на життя
Б. право на піклування і турботу
В. право на освіту
Г. право на приватне життя
1. ніхто не може перевіряти ваші речі, читати ваші листи
2. ваше право вчитися, що є одночасно і вашим обов’язком
3. ваші батьки повинні піклуватися про вас, дбати про ваші інтереси
4. ніхто не може зазіхати на ваше життя

5.      Будь-яка людина має: а) машину і яхту; б) права і обов’язки; в) вчене звання; г) проїзний квиток.
6.      Позначте, як учень НЕ повинен ставитися до своєї школи, учителів, інших учнів згідно зі статусом школи: а) дбати про честь і підтримку традицій школи, її авторитету; б) виявляти повагу до директора, учителів та інших працівників школи; в) не виконувати рішення класного і шкільного самоврядування; г) підтримувати чистоту в школі і шкільному дворі.
7.      Позначте один із обов’язків учня на уроці: а) спізнюватися на урок; б) ефективно використовувати час уроку; в) шуміти; г) відволікатися самому і відволікати товаришів.
8.      Вербальне спілкування – це спілкування за допомогою: а) жестів; б) слів; в) інтонації; г) погляду.
9.      Установіть відповідність між типами спілкування, які використовують діти, та висловлюваннями:
А. ефективне спілкування
Б. неефективне спілкування
1. Швидко роби те, що я кажу тобі!
2. Давай поміркуємо разом, як зробити краще.
3. Ти невдаха й незграба, нічого не вмієш!
4. Спробуй ще раз, я вірю, що в тебе все вийде добре!

10.  Поза сім'єю тебе оточую безліч дорослих, до яких треба ставитися: а) байдуже; б) недоброзичливо; в) як до ворогів; г) шанобливо.
11.  Компанія буде для тебе небезпечною, якщо в ній: а)вам забороняють розповідати дорослим, що з вами відбувається; б) немає таємниць від дорослих; в) вам допомагають учитися і піклуються про ваше здоров’я; г) ведуть здоровий спосіб життя.
12.  Відкрита Кохом бактерія: а) є безпечною; б) має оболонку, яка дозволяє їй витримувати досить суворі умови навколишнього середовища; в) не передається від хворої людини до здорової; г) зазвичай вражає головний мозок.



    2 варіант
1.      Дитина – це особа, яка не досягла: а) десяти років; б) п’ятнадцяти років; в) шістнадцяти років; г) вісімнадцяти років.
2.      Основним документом про права дитини є: а) Конституція України; б) Конвенція про права дитини; в) Закон України «Про об’єднання громадян»; г) Закон України «Про загальну середню освіту».
3.      Позначте, які права має дитина відповідно до Конвенції про права дитини: а) право дивитися телевізор; б) право на піклування і турботу; в) право кататися на ковзанках; г) право одягатися як завгодно.
4.      Установіть відповідність між правом, яке записане в Конвенції про права дитини й тим, що воно означає:
А. право на достатнє харчування та дах над головою
Б. право першими отримувати захист і допомогу
В. право висловлювати свою точку зору
Г. право на медичну допомогу
1. вас ніхто не може виселити з квартири або змусити голодувати
2. дитина отримую допомогу раніше, ніж дорослі
3. ви можете висловлювати свою точку зору, якщо ці висловлювання не ображають інших людей
4. у разі хвороби ви отримаєте допомогу лікарів
5.      Громадянин – це людина, яка: а) належить до працівників заводу; б) вчиться у школі; в) належить до певної територіальної спільноти; г) працює у сільському господарстві.
6.      Позначте, як учень повинен ставитися до своєї школи, учителів, інших учнів згідно зі Статутом школи: а) не дбати про честь і підтримку традицій школи, її авторитету; б) берегти шкільне обладнання, майно; в) ігнорувати рішення класного і шкільного самоврядування; г) смітити в школі і шкільному дворі.
7.      Позначте один з обов’язків учня на перерві: а) заважати відпочивати іншим; б) бігати сходами; в) підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці; г) бігати в місцях, непристосованих для ігор.
8.      Невербальне спілкування – це спілкування за допомогою: а) міміки; б) слів; в) віршів; г) розповідей про себе.
9.      Установіть відповідність між типами поведінки, які використовують діти, та висловлюваннями:
А. впевнена поведінка
Б. невпевнена поведінка
В. агресивна поведінка
1. Я розібрався і знаю, як виконати це завдання.
2. Я тобі задам, якщо ти цього не зробиш!
3. Я не знаю, що робити.
10.  Які висловлювання будуть сприяти розв’язанню конфліктної ситуації між однокласниками? а) «Я завжди правий!»; б) «давай розберемося, я готовий тебе вислухати»; в) «Замовкни, не хочу тебе слухати!»; г) «Ти говориш дурниці».
11.  Компанія буде для тебе безпечною, якщо в ній: а) є люди, яких принижують і ображають; б) тебе змушують вчиняти протиправні дії; в) вживають алкоголь, наркотики, курять; г) немає таємниць від дорослих.
12.  ВІЛ передається від хворої людини до здорової через: а) кашель; б) чхання; в) обійми та рукостискання; г) кров.

Комментариев нет:

Отправить комментарий