Завдання на період карантину
Тиждень 9
11 клас
п.47.
Тиждень 8
Вівторок 12.05.2020
Періоди
онтогенезу у багатоклітинних організмів. Ембріональний період. https://www.youtube.com/watch?v=26ifvDuOPx8
11 клас
Тиждень 7
Понеділок 04.05.2020
6 клас
Біологія
Вивчити
правила безпечної поведінки на стор.130. Виконати письмово завдання
«ситуаційні» №1-4 на стор. 132

10 клас
Тиждень 4
Понеділок 13.04. 2020
Тиждень 3
Понеділок 30.03.2020
П'ятниця 27.03.2020
Основи здоров'я
Опрацювати п.18 "Стрес і здоров'я". Скласти письмово в зошиті характеристику видів стресу за таблицею на стор.71. Накреслити схему із стор.73 "Ознаки хронічного стресу".
Опрацювати п.19 "Стрес в екстемальних ситуаціях". Виконати завдання 3 із стор.77.
Опрацювати п.20 "Запобігання стресу". Скласти пам'ятку "Найкращий захист від стресу" за таблицею на стор.79-80.
Тиждень 1
Понеділок 16.03.2020
Тиждень 10
Понеділок
25.05.2020
6 клас
Біологія
Узагальнення знань «Гриби.
Лишайники». Виконати роботу розміщену на сторінці блогу "Узагальнення знань біологія 6 клас"
11 клас
Біологія
Узагальнення знань. Відкрити
посилання join.naurok.ua код доступу 5018862.
9 клас
Основи здоров’я
Узагальнення знань по темі «Соціальна складова здоров'я»
Відкрити посилання join.naurok.ua код доступу 1895232.
Вівторок
26.05.2020
5 клас
Природознавство
Узагальнення знань по темі «Людина на планеті Земля».
Відкрити посилання join.naurok.ua код доступу 4831768
10 клас
Біологія
Повторення
вивченого. Переглянути
відео та розв’язати задачі на стор.136.
Відео: Основні поняття генетики. Перший і другий закони Менделя. https://www.youtube.com/watch?v=JPQRVAsZ7uM
Розв'язування типових задач з генетики https://www.youtube.com/watch?v=cNtfkFSb6xc
Відео: Основні поняття генетики. Перший і другий закони Менделя. https://www.youtube.com/watch?v=JPQRVAsZ7uM
Розв'язування типових задач з генетики https://www.youtube.com/watch?v=cNtfkFSb6xc
11 клас
Біологія
Ті хто не виконав завдання за 25.05 проходимо тестування:
Узагальнення знань. Відкрити посилання join.naurok.ua код доступу 5018862
Понеділок 18.05.2020
6 клас
Біологія
п. 47-54. Переглянувши
відео, скласти конспект: Значення грибів у
природі та житті людини. Підготуватися до узагальнення знань. Опрацювати
підсумки на стор. 249-250
Відео: Значення грибів
в природі та житті людини| 6 клас | Біологія
11 клас
Біологія
п.63. Виконати завдання для
самоконтролю № 1, 3, 5 на стор.249
9 клас
Основи здоров’я
п.30. Повторити п. 21-30. Накреслити схему на
стор.152. Переглянувши відео, виписати найвпливовіші екологічні організації України.
Відео: ЕКОЛОГІЧНА ПОЛІТИКА
В УКРАЇНІ https://www.youtube.com/watch?v=6VbN4BaturM
Вівторок 19.05 2020
5 клас
Природознавство
п.47.
Виконати практичну роботу на
стор.185
Записати в зошит:
Практична робота: «Складання Червоної книги своєї місцевості».
Завдання: Накреслити і заповнити
таблицю, переглянувши відео: Сторінками Червоної книги https://www.youtube.com/watch?v=w5_qeqIA67E&t=304s (
переглядати відео з 3.25 хвилини до 8.25 хвилини)
Назва організму
|
До якої групи належать (рідкісні, зникаючі)
|
Причина зменшення кількості організмів
|
Ведмідь бурий
|
Зникаючий
|
Вирубка лісових масивів, браконьєрство
|
Європейська норка
|
Неконтрольована охота
|
|
Їжачок вухатий
|
Тиск хижаків, розорювання степів
|
|
Жовта чапля
|
Руйнування місць гніздування
|
|
Корсак
|
Розорювання степів, браконьєрство
|
|
Рись
|
Вирубка лісових масивів, браконьєрство
|
|
Заєць-біляк
|
Вирубка лісових масивів, браконьєрство
|
|
Лелека чорний
|
Знищення місць гніздування
|
|
Конюшина червона
|
Надмірне випасання худоби, викошування луків
|
|
Боровик королівський
|
Масове збирання населенням
|
|
Тюльпан скіфський
|
Внаслідок господарської діяльності людини
|
10 клас
Біологія
Узагальнення знань. Пройти тестування «Репродукція та розвиток» за
посиланням join.naurok.ua код
доступу 3436978. Термін до 20 травня.
11 клас
Біологія
п.64. Виконати
завдання для самоконтролю № 1-5 на стор.253
Переглянути відео: Поняття про
біологічну безпеку.
10 клас
Біологія
Ті, хто не виконав завдання за 19.05 Узагальнення знань, пройти тестування
«Репродукція та розвиток» за посиланням join.naurok.ua код
доступу 3436978. Термін до 23.00 години. Надсилаємо лабораторну роботу № 3,4 (ті хто не виконав)
8 клас
Основи здоров’я
Узагальнення знань. Пройти тестування «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» за посиланням join.naurok.ua код доступу 4917950.
Четвер
21.05.2020
5 клас
Природознавство
п.48. Переглянути відео: Заповідники заказники природні парки
Виконати завдання № 3 на
стор.189
Повторити п.45-47
(підготуватися до узагальнення знань)
6 клас
Біологія
Узагальнення знань «Гриби.
Лишайники». Виконати роботу розміщену на сторінці блогу "Узагальнення знань біологія 6 клас"
П’ятниця 22
.05 2020
5 клас
Основи здоров’я
Узагальнення знань по темі «Безпека в побуті і
навколишньому середовищі»
Відкрити посилання join.naurok.ua код доступу 2808670. Пройти тестування до 23.00
години
6 клас
Основи здоров’я
Узагальнення знань по темі «Безпека в побуті і
навколишньому середовищі».
Відкрити посилання join.naurok.ua код доступу 4683300. Пройти тестування до 23.00 години
7 клас
Основи здоров’я
п. 29, 30. Переглянути відео: Профілактика
туберкульозу на українській мові (для України)
https://www.youtube.com/watch?v=AzIj3nDAhO4 . Вивчити правила профілактики туберкульозу на стор.116.
https://www.youtube.com/watch?v=AzIj3nDAhO4 . Вивчити правила профілактики туберкульозу на стор.116.
Узагальнення знань «Соціальна складова здоров’я».
Відкрити посилання join.naurok.ua код доступу 1870690. Пройти тестування до 23.00 години
Вівторок 12.05.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п.46. Переглянути відео:
Відео № 1: Екологічні проблеми та їх подолання | 5 клас| Природознавство
Відео № 2: Екологічні проблеми та їхнє вирішення
Виписати підсумки 1, 2 на стор.181. Переглянути відео № 1 та виписати «Головні екологічні проблеми» або по стор. 178. Переглянути відео № 2 та скласти короткий конспект «Способи подолання екологічних проблем» або по стор.180-181.
10 клас
Біологія
Опрацювати п.63. Переглянути відео:
Виконати завдання для самоконтролю № 1,2 на
стор. 250. Перенести в зошит схему:
Виконати лабораторну роботу 4 на стор. 249-250 (записати обов’язково
тему, мету).
Виконати завдання 1,2,4,5.
Завдання 1. Встановити правильну послідовність процесів (що за чим)
Завдання 2. Визначити, якими цифрами позначені на малюнку
ектодерма, ентодерма, мезодерма, нервова трубка, хорда, травна трубка. Малюнок
замальовувати не потрібно
Завдання 3 не виконуємо.
Завдання 4. Доповнити та накреслити таблицю «Характеристика періодів ембріогенезу
людини».
Завдання 5. Висновок.
Додатковий матеріал
Таблиця «Характеристика періодів ембріогенезу людини»
Назва періоду
|
Тривалість
|
Основні процеси
|
Процеси дроблення (мітотичний поділ зиготи). Етапи:
1. Утворення бластомерів
2. Утворення морули (скупчення із 12-16 клітин, не має порожнини)
3. Утворення бластули (стадія із близько 100 клітин, всередині якої є порожнина -бластоцель) – одношаровий зародок
| ||
Процеси диференціації
А. Гаструляція - утворення зародкових листків. Її етапи:
1. Утворення двошарового зародку гаструли, яка складається із перших зародкових листків – ектодерми (зовнішній) та ентодерми (внутрішній)
2. Утворення третього зародкового листка – мезодерми (середній)
Б. Нейруляція - утворення нейрули, яка складається із нервової трубки, первинної кишки та хорди
В. Гістогенез ( утворення основних тканин)
Г. Органогенез (утворення органів)
| ||
Процеси морфогенезу органів (системогенез) - удосконалення форми, прийняття нового вигляду органів
|
Висновок краще зробити за
алгоритмом:
Після запліднення ________ сперматозоїдом утворюється
__________, яка починає кратно поділятися. Такий поділ називається ________ і в
результаті нього утворюється _________. Наступним етапом є _________. Спочатку
утворюються два зародкові шари: _______ і ________. Потім утворюється третій
шар - ___________. Далі утворюються основні тканини. Цей процес отримав назву
________. Після цього починається утворення органів - ____________. З моменту
закладання нервової трубки зародок називається ____________. Розвиток ембріону
в хордових закінчується формуванням ____________.
(Слова для довідки: ектодерма, мезодерма, ентодерма, гаструляція, зигота,
яйцеклітини, дроблення, бластула, гаструляція, органогенез, гістогенез,
нейрула, плоду).
11 клас
Біологія
Опрацювати п. 62. Переглянути відео: Традиційні і сучасні біотехнології https://www.youtube.com/watch?v=VwdH9C5RGtA
Скласти конспект за планом:
1.
Що таке
біотехнологія.
2.
Розділи сучасної
біотехнології.
3.
Найвідоміші напрями
у біотехнології.
4.
Приклади досягнень
біотехнології в Україні.
Середа 13.05 2020
10 клас
Біологія
Повторити п.63. Відкривши посилання join.naurok.ua , пройти тестування «Ембріогенез»
використавши код доступу 755429.
Опрацювати п. 64. Скласти короткий конспект «Періоди постембріогенезу
людини».
Виконати завдання 1, 4 на стор.254.
Підготуватися до узагальнення
знань по п.53-64
8 клас
Основи здоров’я
Повторити п. 29. Відкривши посилання join.naurok.ua , пройти тестування «Небезпека залучення до
деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму. Інформаційна безпека»
використавши код доступу 716155.
Опрацювати п.
30. За матеріалом стор.139-140 скласти схему «Вплив інформації ЗМІ на здоров’я
людей» (описати позитивний і негативний вплив).
Підготуватися до узагальнення
знань по п.21-30.
Четвер 14.05 2020
5
клас
Природознавство
Пройти
тестування «Людина - частина природи. Екологічні
проблеми та їх розв'язання» відкривши посилання join.naurok.ua та використавши код доступу 626966 (у завданнях може бути кілька відповідей, будьте
уважними!)
Опрацювати
п.47. Виписати підсумки на стор.184-185. За мал..176 записати рослини Червоної
книги України, за мал..177 записати тварин Червоної книги України. Виконати
письмово завдання № 1 на стор.186
6
клас
Біологія
Пройти
тестування «Гриби» відкривши посилання join.naurok.ua та використавши код доступу 523886
https://www.youtube.com/watch?v=S6WcwQ0jGXo.
Заповнити таблицю. За мал.. 241 виписати лишайники Червоної книги України. Виписати «висновки» на стор. 246-247. Відповісти письмово на контрольне запитання № 1 на стор.247.
Заповнити таблицю. За мал.. 241 виписати лишайники Червоної книги України. Виписати «висновки» на стор. 246-247. Відповісти письмово на контрольне запитання № 1 на стор.247.
Таблиця «Групи лишайників за формою слані»
Група
|
Форма слані
|
Представники
|
Кущисті
|
Виглядають як невеличкі кущики
|
Евернія (дубовий мох), Рамаліна, Кладонія
|
Листуваті
| ||
Накипні
|
Пояснення: представників знаходите за малюнками на
стор. 243
П’ятниця 15.05.2020
5 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п.28. Переглянути відео:
Коротко про
головне. Що робити під час грози?
Правила
поведінки під час повені
Правила безпеки
під час негоди
Вивчити правила поведінки у надзвичайних ситуаціях
Виписати терміни із словничка на стор.158, 161
Пройти тестування «Стихійні лиха», відкривши посилання join.naurok.ua та використавши код доступу 117038
6 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п.30. Переглянути відео:
Надання
першої медичної допомоги навчальне відео
Повторити п.23-29 (підготуватися до узагальнення знань).
Опрацювати п. 30
Вивчити правила поведінки в екстремальних ситуаціях,
виконати завдання «моделюй» № 1 на стор.147.
Пройти тестування «Перша допомога», відкривши посилання join.naurok.ua та використавши код доступу 929120
7 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п. 26, 27. Повторити п. 23-25
(підготуватися до узагальнення знань).
Переглянути відео:
Как работают
наркотики? — Научпок
Про реальне
життя наркоманів
Ні
наркотикам !!!
Виконати завдання № 2,3,6 на стор.107
Пройти тестування «Міфи і правда про наркотики. Наркотична залежність», відкривши посилання join.naurok.ua та використавши код доступу 242331
Понеділок 04.05.2020
6 клас
Біологія
Опрацювати п. 52. Переглянути відео: «Біологія 6 клас.
Цвілеві гриби. Сапротрофи» https://www.youtube.com/watch?v=2hgU_WiHghs
Виконати письмово «контрольні запитання» № 1-5 на
стор.239. Виготовити буклет «що я знаю про гриби».
11 клас
Біологія
Опрацювати п. 58-60. Переглянути відео: Біотехнологія.
Генна та клітинна інженерія https://www.youtube.com/watch?v=U425MLSyvUI Виконати письмово завдання
для самоконтролю № 1-6 на стор.237
9 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п. 29. Виписати приклади позитивних та
негативних наслідків технічного прогресу. Виконати письмово завдання № 4 на
стор. 145. Пройти тестування Види і рівні
загроз. Безпека людини відкривши посилання
join.naurok.ua та використати
код доступу 550645
Вівторок 05.05.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п. 45. Переглянути відео: Людина-частина
природи|5клас|Природознавство https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s та виконати завдання № 4 на стор. 178. Виписати із
розділу «Як природа змінюється під впливом людини на 174-175 який негативний
вплив людини на природу та який
позитивний вплив людини на природу.
10 клас
Біологія
Опрацювати п. 62.
Виконати завдання для самоконтролю № 1, 4, 5 на стор. 246
11 клас
Біологія
Опрацювати п. 61. Переглянути відео: 11 клас. Біологія. Біоетичні проблеми сучасної медицини. https://www.youtube.com/watch?v=A4t0WrVUnXU
Пройти тестування: Генна інженерія за посиланням https://forms.gle/GLANu99LHXXUavCC6
Пройти тестування: Генна інженерія за посиланням https://forms.gle/GLANu99LHXXUavCC6
та виконати завдання для самоконтролю № 1, 4, 5 на стор.241
Середа
06.05.2020
10 клас
Біологія
Опрацювати п.63. Переглянути відео: Періоди онтогенезу у багатоклітинних
організмів. Ембріональний період https://www.youtube.com/watch?v=26ifvDuOPx8
та виконати завдання для самоконтролю № 1-6 на стор.250
8 клас
Основи здоров’я
Відкривши посилання join.naurok.ua пройти тестування за
кодом 475285 «Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність».
Опрацювати п. 29. Виписати «Ознаки деструктивних
соціальних угруповань» на стор. 133. Накреслити схему «Протидія залученню до
деструктивних соціальних угруповань» на стор.135. Вивчити правила на стор. 136
«Якщо ви знайшли підозрілий предмет» та на стор.137 «Правила поведінки в разі
захоплення в заручники». Виконати письмово ситуаційні завдання на стор.138.
Четвер 07.05.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п. 45. Накреслити таблицю:
«Зміни природи під дією природних чинників»
Чинник
|
Зміни, які відбуваються
|
Наслідки змін
|
Сонце | Промені Сонця нагрівають тверді породи вдень, які вночі охолоджуються. Зміни температури викликають поступове виникнення мікроскопічних тріщин, які поступово збільшуються. | Руйнування гірських порід |
Вода | Вода сильний розчинник і вимиває з грунтів розчинні речовини | Грунти втрачають родючість |
Розмиває гірські породи підземними водами | Утворюються печери | |
Стрімкі потоки дощової води розмивають грунт | Утворюються заглибини - яри | |
Вітер | Вітри великої швидкості зносять верхній шар ґрунту, переносять пісок |
Формуються піщані пагорби – дюни і бархани
|
Наявні у потоках вітру піщинки шліфують каміння не гірше, ніж наждак |
Утворюються кам’яні скелі химерних форм
| |
Виверження вулканів | Вулкани можуть спричинити великі руйнування і вкривати попелом сотні і навіть тисячі квадратних кілометрів навколишньої місцевості | Спричиняють загибель великої кількості живих організмів |
Землетруси | Землетруси можуть змінювати рельєф земної поверхні і викликати велетенські хвилі цунамі | Призводять до трагічних наслідків |
Біологія
Опрацювати п. 53.
Переглянути відео:
1. Паразитичні гриби | 6 клас |
Біологія
2. Гриби-паразити
та скласти пам’ятку: «Профілактика грибкових захворювань
людини»
Використовуючи мал..234, виписати поширені хвороби
рослин, що спричинюються паразитичними мікроскопічними грибами. Виконати
письмово «контрольні запитання» № 2,3.
П’ятниця 08.05.2020
5 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п. 26.
Переглянути відео:
Правила
безпечної поведінки з незнайомими людьми
Вивчити правила поведінки, розміщені у параграфі та відео.
Відкрити посилання join.naurok.ua використати код доступу 560792 та пройти тестування «Наодинці
вдома»
6 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п.29
Переглянути відео урок:
Основи
здоров"я. 6 клас. Ти велосипедист.
Відкрити посилання join.naurok.ua використати код доступу 783078 та пройти тестування «Проживання у промисловій зоні» за
матеріалом п.28
Вивчити правила дорожнього руху для
велосипедистів на стор.137. Виконати
письмово завдання № 2, 5 на стор.140.
7 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п.25.
Переглянути відео:
Психологія
залежність (вплив гаджетів , смартфонів , компютерів ) на людське тіло
Відкрити посилання join.naurok.ua використати код доступу 276748 та пройти тестування «Соціальні
чинники здоров'я. Хвороби цивілізації та реклама» за матеріалом п. 23-25
Виконати
завдання № 5 на стор.99
Тиждень 6
Понеділок 27.04.2020
6
клас
Біологія
Опрацювати п.
47, 48
Переглянути
відео уроки:
1.Загальна характеристика грибів.Особливості будови грибів. 6
клас. Біологія за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=bL0YsMpDoIw
2.Екологічні групи грибів/6 клас/Біологія
3. Шапинкові гриби (порівняльна будова росли, тварин, грибів)
Переглянути
відео № 1 та скласти коротку характеристику грибів. Замалювати мал.. 209 на
стор.219 «Будова печериці». Переглянути відео урок № 2 та скласти схему
«Екологічні групи грибів». За відео № 3 скласти порівняльну характеристику
будови грибів, рослин, тварин.
11
клас
Біологія
Опрацювати
п.55, 56. Виконати завдання для самоконтролю № 1-5 на стор.217 та № 1-6 на
стор.221.
Переглянути
відео
Селекція. Методи селекції. Біологія
11 клас
Особливості селекції рослин, тварин
і мікроорганізмів. Біологія 11 клас
Селекція. Методи селекції рослин,
тварин, мікроорганізмів.
9
клас
Основи
здоров’я
Опрацювати п.
27. Виконати письмово завдання № 1,2,7 та завдання «попрацюйте в парі» на
стор.135.
Переглянути короткометражний
анімаційний фільм З чого
починається безпека
Вівторок 28.04. 2020
5
клас
Природознавство
Практичне заняття "Найпоширеніші та отруйні
рослини, тварини, гриби України" на стор.136. Записати в
зошит тему практичного заняття, мету і відповісти на запитання висновку переглянувши відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=VSy1Vk4omNo
та Отруйні рослини, тварини та гриби https://www.youtube.com/watch?v=Ljcxib6U_Vw
та Отруйні рослини, тварини та гриби https://www.youtube.com/watch?v=Ljcxib6U_Vw
10
клас
Біологія
Опрацювати
п.60. Виконати письмово завдання для самоконтролю №1-5. Виконати в зошиті
лабораторну роботу № 3 на стор.237-238 (виконану роботу надіслати у вайбер).
Лабораторну роботу можна знайти також за посиланням: https://naurok.com.ua/laboratorna-robota-doslidzhennya-budovi-statevih-klitin-lyudini-109169.html
11
клас
Біологія
Опрацювати п.
57. Переглянути відео: ЦЕНТРИ
ПОХОДЖЕННЯ РОСЛИН https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc. Виконати
письмово завдання для самоконтролю № 1-6 на стор.225
Середа
29.04.2020
10 клас
Біологія
Опрацювати п. 61.
Переглянути відео: Запліднення https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
Виконати
завдання для самоконтролю № 1, 3, 4, 7 на стор. 242 та записати терміни і їх
визначення, виконавши самостійну роботу на зіставлення «Запліднення в людини»
на стор. 241-242.
Відкрити посилання join.naurok.ua,
використати код доступу 876511 та
пройти тестування «Мейоз. Особливості гаметогенезу в людини. Статеві клітини».
8 клас
Основи
здоров’я
Відкрити посилання join.naurok.ua, використати
код доступу 407647 та
пройти тестування «Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її
межі»
Опрацювати п.28. Переглянути відео: Протидія
торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.Основи здоров'я. 8
клас
Четвер 30.04. 2020
5 клас
Природознавство
Виконати тестування «Узагальнення знань» за посиланням: https://forms.gle/xQXRrB4m3DSxda8M6
Пояснення:
Переходите за посиланням, обов’язково вказуєте своє прізвище та ім’я,
відмічаєте правильні відповіді і нажимаєте в кінці тесту «відправити»
6 клас
Біологія
Опрацювати п. 50, 51
Переглянути відео:
1.
Отруйні гриби
України
2.
Гриби.
Їстівні та отруйні гриби. Відеопрезентація
3.
Що робити
при отруєнні грибами?
Скласти схеми:
«Типи грибних отруєнь» за матеріалом підручника на
стор.226.
«Групи отруйних грибів за ступенем небезпечності»
(вказати назву групи та представників цієї групи) за матеріалом підручника на
стор. 227-229.
Переглянувши відео № 1, скласти пам’ятку збору грибів.
Переглянувши відео № 3, виписати ознаки отруєння грибами та
яку першу допомогу надати потерпілому.
За матеріалом параграфа 51, малюнками та відео № 2 виписати назви неїстівних та їстівних грибів.
Тиждень 5
Вівторок 21 .04.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п.44. Виписати
підсумки на стор.172 . Накреслити в зошиті схему «Склад екосистеми»:

Переглянути відео: Угруповання організмів. Екосистеми. 5 клас.Природознавство за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wk5Ql0RqZE0 та виконати завдання № 2
на стор. 172. (Для виконання завдання можна також використати матеріал
підручника на стор.168)
За малюнком записати що таке ланцюг живлення та його загальну схему:
За малюнком записати що таке ланцюг живлення та його загальну схему:

Переглянути відео: Поділ тварин за способом живлення. Ланцюги живлення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk та виписати приклади ланцюгів живлення наведених у відео ( не менше трьох). Або по малюнку:![]() |
Біологія
Опрацювати п. 58. Виконати письмово завдання для
самоконтролю № 1-6.
11 клас
Біологія
Виконати завдання «Узагальнення знань по
темі: Сталий розвиток та раціональне природокористування» за посиланнями:
І варіант https://forms.gle/MdBk7psaQJun3D39A
ІІ варіант https://forms.gle/4uepubkphKKuCjzS6
Середа 22.04.2020
10 клас
Біологія
Опрацювати п. 59. Виконати письмово: завдання з таблицею
та завдання для самоконтролю №1-4 на стор.234. Скласти пам’ятку «Профілактика
онкозахворювань», використавши матеріал статті або відео.
Опрацювати статтю: « Прості правила профілактики раку» за посиланням https://nemyriv-rda.gov.ua/index.php/885-prosti-pravyla-profilaktyky-raku
Опрацювати статтю: « Прості правила профілактики раку» за посиланням https://nemyriv-rda.gov.ua/index.php/885-prosti-pravyla-profilaktyky-raku
8 клас
Основи здоров’я
Опрацювати п. 26, 27. Виконати завдання «моделюй» на
стор. 124 та стор.127. Виписати види правопорушень на стор. 120-121. Вивчити
права, обов’язки і яку несуть правову відповідальність за вчинки неповнолітні
діти. Ознайомитися з поведінкою підлітків у разі затримання поліцією на стор.
123 та алгоритмом дій «Якщо на вас напали» на стор.126.
Пройти тестування:
1.
Соціальна складова здоров’я. Соціальне благополуччя за посиланням:
2.
Соціальна складова здоров’я. Безпека в побуті й навколишньому середовищі
Переглянути відео:
1.
Кримінальна відповідальність
неповнолітніх
2.
Ти і поліція. Серія 1
3. Самооборона та її межі. Як захистити
своє життя правильно?
https://www.youtube.com/watch?v=Rvw_nPhhAPk
Четвер 23.04. 2020
5 клас
Природознавство
Виконати
самостійні роботи № 1-5 із сторінки блогу "узагальнення знань
природознавство 5 клас".
6 клас
Біологія
Виконати завдання із сторінки блогу «Узагальнення знань
біологія 6 клас» по темі «Голонасінні, Покритонасінні» на двойному листочку в
клітинку свій варіант.
Виконати тестування:
1)
«Водорості» за
посиланням: https://forms.gle/cXpFftvgBTmkTeaM7
2)
«Вищі спорові рослини» за посиланням: https://forms.gle/3UzCicP9CpsF9xbx8
Понеділок 13.04. 2020
6 клас
Біологія
Опрацювати п.45
При підготовці завдання
переглянути відео:
1)
Відеоурок «Екологічні
групи рослин»
2) Екологічні групи та
життєві форми рослин 6 клас https://www.youtube.com/watch?v=ofgKuYEX4Ww
Переглянувши відео уроки, виконати письмово завдання №
1,2 на стр.202
Виконати практичну роботу № 3 на стр.209-210 (обов’язково
переглянути відео: 6 клас Практична робота 3 Порівняння будови мохів папоротей
та покритонасінних
Пройти тестування:
1.
"Голонасінні" за посиланням: https://forms.gle/HBKj1N2CR1m77DPN9
2.
"Покритонасінні" 1 варіант за посиланням: https://forms.gle/WADgSCgKUAXfqgBA8
3.
"Покритонасінні" 2 варіант за посиланням: https://forms.gle/DCvYaneGDVbTGgyE8
11 клас
Біологія
Опрацювати п. 54. Виписати визначення основних понять й ключових
термінів теми;
Скласти короткий конспект, у якому описати основні
принципи концепції сталого розвитку (стр. 209-210) та основні принципи
раціонального використання в контексті сталого розвитку (стр.210)
Пройти тестування:
1) "Антропогенний
вплив на природу" за посиланням: https://forms.gle/pahkzpsh9XidQVkV8
2) "Червона
книга" за посиланням: https://forms.gle/HvxFDMCersYSArfm8
9 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п. 25, 26. Виписати «формулу індивідуального
захисту» стр.123
Виконати завдання «моделюй» № 2 на стр.125, завдання № 6
на стр.129
Скласти список установ, які надають соціально-психологічні
та медичні послуги за місцем вашого проживання.
Вівторок 14.04.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п. 42
Переглянути презентацію « Грунтове середовище та
пристосування організмів до життя в ньому» посиланням:
Переглянувши презентацію, виписати характерні особливості
ґрунтового середовища або за матеріалом підручника на стор. 157 (які умови
життя в грунтовому середовищі)
За мал.. 155 та 156 виписати мешканців ґрунту
Підготувати повідомлення про Крота або Дощового черв’яка
за планом:
1) Назва тварини
2) Де мешкає
3) Які особливості будови тіла забезпечують пристосування тварини до ґрунтового способу життя
4) Як пристосована до руху (якщо тварина рухається)
1) Назва тварини
2) Де мешкає
3) Які особливості будови тіла забезпечують пристосування тварини до ґрунтового способу життя
4) Як пристосована до руху (якщо тварина рухається)
10 клас
Біологія
Опрацювати п. 53 Виконати письмово самостійну роботу
з таблицею «Порівняльна характеристика форм розмноження організмів» на стр.210
та завдання для самоконтролю № 9 на стр.210
При підготовці завдання
переглянути відео:
Нестатеве розмноження –
Підготовка до ЗНО – Біологія
Статеве розмноження –
Підготовка до ЗНО – Біологія
Опрацювати п. 54, 55. Виконати самостійну роботу з таблицею
«Порівняльна характеристика видів регенерації» на стр.214
Виконати завдання Біологія+Медицина. Регенерація
кісткової тканини стр.214
Розв’язати кросворд на стр.218.
11 клас
Біологія
Повторити п. 46-54. Виписати:
1)
основні форми міжнародного співробітництва у сфері охорони довкілля на стр.211
2)
міжнародні природоохоронні організації на стр.213
Середа 15.04.2020
10 клас
Біологія
Опрацювати п.56, 57
переглянути
презентації:
1)
«Репродукція клітин»
2)
«Ріст і розвиток клітин»
Переглянувши
презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-reprodukciya-klitin-118685.html виконати самостійну роботу з таблицею на
стр.221 «Порівняльна характеристика мітозу й амітозу» (слайд 5)
Виписати
визначення основних понять та термінів параграфа 57. Скласти схему «Основні
категорії стовбурових клітин» використовуючи матеріал презентації за
посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-rist-ta-rozvitok-klitin-118704.html або
матеріал підручника на стр.224
8 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п. 24, 25
Переглянути відео:
Даринка Чорна - Екологія
землі та повітря
https://www.youtube.com/watch?v=gX3dRZWN9eQ та пройти
тестування "Забруднення
довкілля" за посиланням: https://forms.gle/3rMMZiAWPZhEh9Va7
За
малюнком на стр. 112 виписати основні джерела і види техногенного забруднення
повітря.
Використовуючи
матеріал параграфа на стр. 114, скласти пам’ятку «Правила безпечної поведінки
для тих, хто живе в районі з інтенсивним транспортним рухом»
За
малюнком на стр.116 виписати основні джерела техногенного забруднення ґрунтів.
Виконати
завдання № 3 на стр.118.
За
бажанням виконати проект «Чисте довкілля» на стр.118
Четвер 16.04.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати
п. 43
Переглянути
презентацію «Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між
організмами. Співіснування організмів» за посиланням:
Накреслити
таблицю в зошит:
Типи взаємозв’язків між організмами
Взаємозв’язки між організмами
|
Особливості
|
Приклад
|
Конкуренція
|
Організми борються за одні й ті самі умови: воду, освітлення, поживні речовини
|
Між вовком і лисицею, які полюють на зайця, виникає змагання
|
Хижацтво
|
Хижак харчується іншими організмами, жертвою
|
Щука полює на карася
Дятел вишукує комах під корою дерева
|
Симбіоз (взаємовигідне)
|
Усі організми отримують користь від зв’язків, що виникають між ними
|
Бульбочкові бактерії оселяються на коренях бобових рослин та забезпечують їх необхідними поживними речовинами;
Сойка живиться плодами горобини і насіння, разом з послідом, потрапляє на нові території
|
Паразитизм
|
Коли тільки один організм отримує користь від зв’язку з іншим
|
Співжиття гриба-трутовика і дерева сприятиме тільки для гриба;
Блохи і воші, які оселяються на шкірі котів і собак і живляться їхньою кров’ю
|
Відповісти
письмово на запитання № 1,4 на стр. 167
6
клас
Біологія
Опрацювати п. 46. Повторити п. 38-45. Заповнити таблицю: Рослинні угруповання
Угруповання
|
особливості
|
Рослини
|
Ліси
|
Переважають дерева. Зазвичай виділяють яруси.
|
Бук, клен, проліски, анемони, ряст,папороті, хвойні.
|
Степи
| ||
Луки
| ||
Болотяні угруповання
| ||
Пустелі
|
За мал.198 та 206 скласти схеми:
1) «Ярусність рослинного угруповання»
2) «Зміни рослинних угруповань після пожежі»
Підготувати, за бажанням, міні-проект: Значення рослин в
природі та в житті людини (у вигляді буклету, презентації, повідомлення-книжки)
П'ятниця 17.04.2020
5 клас
Основи здоров'я
Опрацювати
п. 23. Виписати із словничка,
що таке «автономія»
Перенести
в зошит схему «Автономна ситуація» на стр.133.
Виписати
формулу безпеки в автономній ситуації на стр. 134 (сині стрілки)
Вивчити
правила поведінки в автономних ситуаціях наведених у параграфі.
6 клас
Основи здоров'я
Опрацювати
п.27. Виконати письмово завдання № 1, 2, 4-8 на стр. 128. Вивчити
правила пожежної безпеки на стр.124
7 клас
Основи здоров'я
Опрацювати
п. 23, 24.
Переглянути відео
урок:
Вплив ЗМІ на здоров'я людини (перші 9 хвилин)
Відео-прентація «Вплив ЗМІ на людину»
Відео-презентація: Маніпуляції у рекламі
Виконати
письмово:
1) Завдання № 4 на
стр. 92 (використовуючи матеріал параграфа на стр.91 та відео «Вплив ЗМІ на здоров'я
людини» перші 9 хвилин);
2)
Завдання № 1, 2 на стр.95.
3) Переглянувши відео-презентацію «Маніпуляції у рекламі», записати маніпулятивні
методи в рекламі
Понеділок 30.03.2020
6 клас
Біологія
Опрацювати п. 42 "Голонасінні". Виписати із словника і вивчити терміни "шишка, хвоїнка". Описати будову чоловічої і жіночої шишок, переглянувши відео "Будова пагона та шишок голонасінних" за адресою:
Замалювати схематично мал.180 "Розмноження сосни звичайної". За мал.181 виписати різноманітність хвойних. Перенести в зошит "Висновки" із стор.189.
При підготовці завдання переглянути відео "Голонасінні" за адресою:
2. https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0
Пройти тестування за адресою: https://vseosvita.ua/test/start/nqf562
Пройти тестування за адресою: https://vseosvita.ua/test/start/nqf562
11 клас
Біологія
Опрацювати п.51 "Антропічний вплив на біорізноманіття". Дати письмові відповіді на "завдання для самоконтролю" №7-9 на стор.199
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Що таке біорізноманіття і чому воно важливе
2. Врятуємо біорізноманіття планети
9 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.23 "Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні" та п.24 "Негативні наслідки статевих стосунків у підлітковому віці. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я". Виконати письмово "завдання" 1,2,4 на стор.114. Накреслити схему в зошит із стор.115. За матеріалом сторінки 117 скласти пам'ятку "Щоб народити здорову дитину, потрібно ...."
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Репродуктивне здоров'я дівчат
2. Репродуктивне здоров'я молоді
3. Здоров'я молоді України
Вівторок 31.03.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п.40 "Наземно-повітряне середовище та його мешканці". Дати письмово відповідь на запитання №2-4 на стор.151.
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Наземно-повітряне середовище
10 клас
Біологія
Опрацювати п.51"Сучасні завдання медичної генетики". Виписати види терапії, виконавши завдання "Біологія+Медицина. Види терапії" на стор.202. Дати письмово відповіді на запитання 1-6 на стор.203.
Опрацювати п.52 "Хвороби спадкового походження". Дати письмово відповіді на запитання 1-5 на стор.206.
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Спадкові захворювання людини та їх діагностика
11 клас
Біологія
Опрацювати п.52 "Екологічна політика в Україні". Виконати письмово завдання для самоконтролю №1,6.
Опрацювати п.53 "Червона книга та чорний список видів тварин. Зелена книга України". Виконати письмово завдання для самоконтролю №1,2, 4-6.
Заповнити таблицю:
Критерії видів
Червоної книги України
Критерії
|
Характеристика
|
Приклад видів
|
Зниклі
|
Види, про які після неодноразових пошуків, немає будь-якої інформації про наявність їх у природі або в спеціально створених умовах
|
Тюлень-монах, кулан, сайгак, соболь, росомаха, степовий орел, стерв’ятник, довгокрил звичайний
|
Зниклі в природі
| ||
Зникаючі
| ||
Вразливі
| ||
Рідкісні
| ||
Неоцінені
| ||
Недостатньо відомі
|
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Сторінками Червоної книги
2. Червона книга України
3. Топ-10 диких тварин України, які потребують захисту
https://www.youtube.com/watch?v=-BJsomFxUrM
4. Рослини Червоної книги України
https://www.youtube.com/watch?v=2uj203h1gYM
Понеділок 23 .03. 20204. Рослини Червоної книги України
https://www.youtube.com/watch?v=2uj203h1gYM
Тиждень 2
6 клас
Біологія
Опрацювати п.40 "Плауни і хвощі". За мал.1 скласти схему в зошиті "Життєвий цикл плауна булавовидного"
та за мал.2 скласти схему "Життєвий цикл хвоща польового"
Виконати в зошиті завдання на стор.181.
Завдання 1. Заповнити таблицю.
Завдання 2. Дайте відповідь на запитання.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
11 клас
Біологія
Опрацювати п.46 "Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні". Скласти конспекти: 1. Спільні ознаки, причини екологічних проблем" із стор. 177
2. "Сучасна екологічна ситуація в Україні" із стор. 178.
Опрацювати п.47. "Види забруднення, їхні наслідки для екосистем". Виконати завдання самостійної роботи "Види забруднювачів" на стор. 182.
При підготовці завдання переглянути відео
При підготовці завдання переглянути відео
1.Забруднення довкілля
9 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.21 "Стосунки та рівні спілкування" та п.22 "Цінність родини. Готовність до сімейного життя". Скласти схему "Види стосунків" за стор. 99. Виписати навички ефективного спілкування на стор. 100 (ліву колонку). Проаналізувати схему "Рівні спілкування" на стор.101, 102. Дати письмову коротку характеристику кожного рівня.
Вівторок 24.03.2020
5 клас
Природознавство
Виконати самостійну роботу "Гриби та бактерії" розміщену на сторінці блогу "Узагальнення знань 5 клас". Опрацювати п.38 "Середовище життя. Чинники неживої природи: світло, повітря". Виписати підсумки на стор.140. Дати письмові відповіді на запитання 1-4 на стор.141.
10 клас
Біологія
Опрацювати п.47. "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів". Дати письмові відповіді на запитання 1-6 на стор.187.
11 клас
Біологія
Опрацювати п.48 "Антропічний вплив на атмосферу", п.49 "Антропічний вплив на гідросферу", п.50 "Антропічний вплив на грунти". Заповнити в зошиті таблицю:
Атмосфери
|
Гідросфери
|
Літосфери (грунтів)
| |
Основні забруднювачі
| |||
Види забруднень
| |||
Основні джерела забруднення
| |||
Наслідки антропічного впливу
| |||
Заходи охорони
|
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
1. Людина і природа
2. Антропічний вплив на атмосферу
Середа 25.03. 2020
10 клас
Біологія
Опрацювати п.48 "Генетичний моніторинг у людських спільнотах". Виписати визначення основних понять й термінів теми. Виконати завдання "Біологія+література" на стор.190 та виписати методи медичного діагностування з органами.
Опрацювати п.49 "Особливості генофонду людських спільнот". Виписати "Особливості генофонду людських популяцій" на стор.193
Опрацювати п.50 "Закономірності розподілу алелів у популяції". Виписати закон гомологічних рядів спадкової мінливості на стор.197.
Опрацювати п.50 "Закономірності розподілу алелів у популяції". Виписати закон гомологічних рядів спадкової мінливості на стор.197.
8 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п. 20 "Віктимна поведінка". Виписати висновок нса стор.96. Дати письмові відповіді на "Ситуаційні завдання" 1-5 на стор.97.
Четвер 26.03.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п.39 "Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища". Дати письмові відповіді на запитання 1-5 на стор. 146.
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Як зимують тварини?
https://www.youtube.com/watch?v=ctk6FT9sirs
2. Чому деякі тварини впадають у сплячку?
https://www.youtube.com/watch?v=c6hOnVKohj8
3. Як дерева переживають зиму
https://www.youtube.com/watch?v=e9DeHuVOx1I
4. Приготування тварин до зими
https://www.youtube.com/watch?v=dWLaSNELp0I
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Як зимують тварини?
https://www.youtube.com/watch?v=ctk6FT9sirs
2. Чому деякі тварини впадають у сплячку?
https://www.youtube.com/watch?v=c6hOnVKohj8
3. Як дерева переживають зиму
https://www.youtube.com/watch?v=e9DeHuVOx1I
4. Приготування тварин до зими
https://www.youtube.com/watch?v=dWLaSNELp0I
6 клас
Біологія
Опрацювати п.41 "Папоторі". Замалювати будову папороті
За малюнком скласти схему "Життєвий цикл чоловічої папороті".
За мал.178 на стор.184 виписати "Різноманітність папоротей".
Заповнити таблицю на стор.185.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2DdjabRQ0EkKnyk9-iQnTjWfo64qrriJW7jaOh0k1fAl3y_hPkO76mJlc
https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2DdjabRQ0EkKnyk9-iQnTjWfo64qrriJW7jaOh0k1fAl3y_hPkO76mJlc
5 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п. 21. "Про туберкульоз та ВІЛ-інфекцію". Виписати терміни із словничка на стор.115. Вивчити та виписати правила "Профілактика туберкульозу" на стор.117 (зелена колонка). Виписати поняття із словничка на стор.118. Накреслити схеми в зошиті "Шляхи інфікування ВІЛ та "Інфікування ВІЛ не відбувається через"із стор.119. Виконати завдання "Перевір себе" на стор.121.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
1. https://www.youtube.com/watch?v=qShOiQ2biHI
2. https://www.youtube.com/watch?v=ZdrvqeI2YAI&list=PLFr8eCuQr2MAg96-pSwarP1gXP3NmJ5m8&index=1
3. https://www.youtube.com/watch?v=BqpOiuHDVIE
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
1. https://www.youtube.com/watch?v=qShOiQ2biHI
2. https://www.youtube.com/watch?v=ZdrvqeI2YAI&list=PLFr8eCuQr2MAg96-pSwarP1gXP3NmJ5m8&index=1
3. https://www.youtube.com/watch?v=BqpOiuHDVIE
6 клас
Основи здоров'я
Виконати завдання "Узагальнення знань по темі: Психічна та духовна складові здоров'я", які знаходяться на сторінці блога "Узагальнення знань основи здоров'я 6 клас" на окремому листочку в клітинку.
Виконати завдання "Узагальнення знань по темі: Психічна та духовна складові здоров'я", які знаходяться на сторінці блога "Узагальнення знань основи здоров'я 6 клас" на окремому листочку в клітинку.
7 клас
Опрацювати п.18 "Стрес і здоров'я". Скласти письмово в зошиті характеристику видів стресу за таблицею на стор.71. Накреслити схему із стор.73 "Ознаки хронічного стресу".
Опрацювати п.19 "Стрес в екстемальних ситуаціях". Виконати завдання 3 із стор.77.
Опрацювати п.20 "Запобігання стресу". Скласти пам'ятку "Найкращий захист від стресу" за таблицею на стор.79-80.
6 клас
Біологія
Опрацювати п. 38. Скласти характеристику основних груп багатоклітинних водоростей: бурі, червоні, зелені.
План характеристики:
1. Особливості будови.
2. Поширення
3. Забарвлення
4. Представники
5. Практичне значення.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
9 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.19, 20. Схеми перенести в робочий зошит із стор. 89, 90, 93.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
11 клас
Біологія
Опрацювати п.44. Заповнити таблицю на стор.170. Скласти схему біогеохімічного циклу одного з хімічних елементів, приклади яких наведені у параграфі.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
Вівторок 17.03.2020
10 клас
Біологія
Опрацювати п.45. В робочий зошит перенести табл.5 стор.176. Виписати і вивчити основні й ключові терміни теми "Закономірності мінливості".
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
11 клас
Біологія
Опрацювати п.45. Заповнити узагальнювальну таблицю загальної характеристики біосфери на стор.174.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
5 клас
Природознавство
Опрацювати п.36. Виписати в зошит "Чому гриби становлять окрему групу організмів" на стор.130 та підсумки на стор. 133. Вивчити правило збирача грибів на стор. 130 (виділене чорним шрифтом). Замалювати мал.130 "Будова шапинкового гриба". Виписати за малюнками 131 та 132 назви їстівних та отруйних грибів.
Середа 18.03.2020
10 клас
Біологія
Опрацювати п. 46. Виписати в зошит основні поняття й ключові терміни теми. Скласти схему "Класифікація мутацій" за матеріалом стр. 180-181. Виписати різноманітність мутагенних чинників (стор.181, із розділу "Чому виникають мутації"). Письмово дати відповідь на завдання для самоконтролю № 9 стор.183
8 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.19. В зошит перенести схему із стор. 90 "ВІЛ передається"та виписати "Як ВІЛ не передається". Або виконати тільки завдання "Моделюй" на стор 92 (на окремому аркуші паперу)
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
1. https://www.youtube.com/watch?v=K6cHus0_6vU
2. https://www.youtube.com/watch?v=6bhhmEBrMPg&list=PLFr8eCuQr2MAg96-pSwarP1gXP3NmJ5m8&index=7
2. https://www.youtube.com/watch?v=6bhhmEBrMPg&list=PLFr8eCuQr2MAg96-pSwarP1gXP3NmJ5m8&index=7
Четвер 19.03.2020
5 клас
Природознавство
Опрацювати п.37. Скласти коротку характеристику бактерій із розділу "Хто такі бактерії на стор. 134. Дати письмову відповідь на завдання 5 на стор.137.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
Біологія
Опрацювати п.39. Скласти коротку характеристику про особливості будови сланевих і листостеблових мохів (стор. 173-174). Виписати терміни із стор. 174. Мал.169 схематично замалювати в зошит (тільки слова). Виконати завдання письмово на стор.177.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
https://www.youtube.com/watch?v=959qr5r0nCs (слухаєте інформацію тільки про мохи)
П'ятниця 20.03.2020
5 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.17-20. Виписати в робочий зошит поняття із словничка на стор. 99. Виконати тест "Активність у спілкуванні" на стор. 98.
6 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.15 Дати письмові відповіді на завдання 3 та 4 (стор.79). Розробити одну антирекламу шкідливим звичкам (на вибір) у вигляді малюнку за прикладом на стор.75.
7 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.16. 17. Виписати ознаки психологічної рівноваги на стор. 67. Виконати письмово завдання моделюй № 3 на стор. 66. та завдання № 5 на стор. 70.
При підготовці завдання переглянути відео за адресою:
https://www.youtube.com/watch?v=daKVssXa-oI (тривалість перегляду перші 2 хв)
Середа 18.03.2020
Біологія
10 клас
Виконати завдання "Узагальнення знань по темі: Закономірності мінливості" із сторінки блога "Узагальнення знань біологія 10 клас" на окремому листочку в клітинку.
8 клас
Опрацювати п.21 "Організація, регулювання і пріоритети дорожнього руху" та п.22 "Мотоцикл і безпека". Виконати письмово завдання 1-3 на стор.101. Вивчити правила на стор.104,105.
При підготовці завдання переглянути відео:
1. Учасники дорожнього руху
https://www.youtube.com/watch?v=jYXctq7u9-0
2. Обов'язки і права пішоходів
https://www.youtube.com/watch?v=OVkHPcabrYQ
3. Регулювання дорожнього руху
https://www.youtube.com/watch?v=ne4tWOYOm_U
Опрацювати п.41 "Водне середовище та його мешканці". Дати письмово відповіді на запитання 1-4 на стор.156. Підготувати повідомлення про Жука-плавунця або Бобра за планом:
1) Назва тварини
2) Де мешкає
3) Які особливості будови тіла забезпечують пристосування тварини до водного способу життя
4) Як пристосована до руху (якщо тварина рухається)
5) Які пристосування має для добування їжі.
Біологія
Опрацювати п.43 "Покритонасінні. Дводольні та однодольні покритонасінні". Записати основні ознаки Покритонасінних та заповнити таблицю "Ознаки дводольних і однодольних покритонасінних" на стор.193, переглянувши відео "Покритонасінні" за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg.
Пройти тестування за адресою https://vseosvita.ua/test/start/mgz759
Опрацювати п.22 "Якщо виникла пожежа".
Завдання:
1. Виписати визначення "Пожежа - ..." на стор.122.
2. Накреслити синю схему "Трикутник вогню" стор.123.
3. Виписати причини пожежі в приміщенні на стор.127.
4. Виконати письмово завдання 6 на стор.132.
5. Вивчити правила поведінки при пожежі в приміщенні на стор.128-130.
6. Вивчити правила "Як слід діяти, якщо загорівся електроприлад" на стор.131.
Пройти тестування за адресою: https://vseosvita.ua/test/start/gwv178
Основи здоров'я
Опрацювати п.16 "Спілкування людей. Засоби і навички комунікації". Виконати письмово завдання 1-4 на стор.85.
Опрацювати п.17 "Стилі спілкування. Значення впевненої поведінки для здоров'я". Виконати завдання 3,4 на стор.89.
Опрацювати п.18 "Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі". Виконати завдання 1 на стор.93.
https://www.youtube.com/watch?v=jYXctq7u9-0
2. Обов'язки і права пішоходів
https://www.youtube.com/watch?v=OVkHPcabrYQ
3. Регулювання дорожнього руху
https://www.youtube.com/watch?v=ne4tWOYOm_U
Четвер 19.03.2020
Природознавство
5 клас
Опрацювати п.41 "Водне середовище та його мешканці". Дати письмово відповіді на запитання 1-4 на стор.156. Підготувати повідомлення про Жука-плавунця або Бобра за планом:
1) Назва тварини
2) Де мешкає
3) Які особливості будови тіла забезпечують пристосування тварини до водного способу життя
4) Як пристосована до руху (якщо тварина рухається)
5) Які пристосування має для добування їжі.
6 клас
Опрацювати п.43 "Покритонасінні. Дводольні та однодольні покритонасінні". Записати основні ознаки Покритонасінних та заповнити таблицю "Ознаки дводольних і однодольних покритонасінних" на стор.193, переглянувши відео "Покритонасінні" за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg.
Пройти тестування за адресою https://vseosvita.ua/test/start/mgz759
П'ятниця 20.03.2020
Основи здоров'я
5 клас
Опрацювати п.22 "Якщо виникла пожежа".
Завдання:
1. Виписати визначення "Пожежа - ..." на стор.122.
2. Накреслити синю схему "Трикутник вогню" стор.123.
3. Виписати причини пожежі в приміщенні на стор.127.
4. Виконати письмово завдання 6 на стор.132.
5. Вивчити правила поведінки при пожежі в приміщенні на стор.128-130.
6. Вивчити правила "Як слід діяти, якщо загорівся електроприлад" на стор.131.
Пройти тестування за адресою: https://vseosvita.ua/test/start/gwv178
6 клас
Опрацювати п.16 "Спілкування людей. Засоби і навички комунікації". Виконати письмово завдання 1-4 на стор.85.
Опрацювати п.17 "Стилі спілкування. Значення впевненої поведінки для здоров'я". Виконати завдання 3,4 на стор.89.
Опрацювати п.18 "Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі". Виконати завдання 1 на стор.93.
7 клас
Основи здоров'я
Опрацювати п.21 "Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів". Виконати письмово завдання 1-4 на стор.82.
Опрацювати п.22 "Способи розв'язання конфліктів". Виконати письмово завдання 1 на стор.85.
Виконати завдання "Узагальнення знань на тему: Психічна і духовна складові здоров'я" із сторінки блогу "Узагальнення знань основи здоров'я 7 клас" на окремому листочку в клітинку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий